آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آنیتا..کوچولوی دوست داشتنی

آنیتا...

1393/2/31 20:13
نویسنده :
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خوبم آنیتا جوونم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

الان که دارم این مطلب را برات می نویسم قیافه توخوابت جلو چشما مه معصوم و زیبا.

وقتی می خوابی انگار دنیاخوابیده همه جا ساکت و اروم می شه و من نمی د ونم چرادلم می گیره.به خودم می گم کاش بیشتر باهات بازی کرده بودم،دلم برای خنده هات تنگ می شه برای صدای نازت ولی بعدش انقدر احساس خستگی می کنم که منم خوابم می گیره.

این روزها وقتی از اداره می یام دنبالت بعد از ظهر می خوابیم و بعدش هم می ریم گردش .کمتر روزی هست که تو خونه باشیم .آدم حیفش میاد تو هوای به این خوبی خونه بمونه،

روز 5اردیبهشت عروسی دختر دایی ام بود دوشب قبلش حنابندون بود به هردومون خیلی خوش گذشت تو رقصیدین خیلی پیشرفت کردی و هرجا یه آهنگ شاد می شنوی دل همه را می بری.

این روزها چند جا مهمون رفتیمو برامون مهمون امده یه بعد از ظهر خوب با دوستهامون،البته فقط ارغوان جون همسن شما بود و بقیه ازت بزرگتر بودن وقتی  اونها با اسباب بازی هات بازی می کردند اصلا کاری به کاروشون نداشتی شیطون بلا انقدر بلبل زبون شدی که می خوام بخورمت.اون روز از خواب پاشدی و می گی حوصله ندارم غذا بخورم یا می گی :یادم رفته بود برام پفیلا بیارید،این ماله منه به هیچ کس نمی دمش

این هم عروسک جدید شما که سوغاتی عمه جونه

 

و این هم عکس باقی مانده از فروردین: انیتا با قطار بچگیهای  دایی امین 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

niniaz.ir
31 اردیبهشت 93 0:19
سلام یه سایتی درست کردیم که توش می تونید تبلیغ رایگان داشته باشید. مثلا میتونید هر چیزی که دوست دارید بفروش برسونید رو در این سایت رایگان عرضه کنید. یا اینکه آرایشگاه یا کارگاه هنری ویا هر خدماتی رو رایگان تبلیغ کنید بد نیست تبلیغ خودتون رو در این سایت به عرضه بذارید با تشکر www.niniaz.ir
كبري مامان آنیتا((آنیتاعسل مامان وبابا))
1 خرداد 93 2:14
به ب چه بچه هگل ونازی هستین شما عزیزمین خدا همتونو نگه داره ممنونم
مامان فرشته
3 خرداد 93 16:48
الهی .بخورمت مهربون خاله مرسي خاله جونم
مامان آزاده
11 خرداد 93 19:50
انشاالله همیشه عروسی و شادی.وای خدای من این دخمل چقدر خوشگل و خوردنی شده ماشاالله.خدا حفظش کنه بووووسممنون از لطفت عزيزم
عاطــفـــﮧ مامان انیتا
12 خرداد 93 16:00
عزیزم دخمل طلایه این انیتا خوشگله ایشالا همیشه به شادی وخوشی باشید دوست خووووبمم ممنون از لطفت دوست خوبمچشم حتما