آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آنیتا..کوچولوی دوست داشتنی

سال نو شما مبارک

1393/1/17 13:32
نویسنده :
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم؛سال نو مبارک

فرارسیدن سال جدید را به شما و همه دوستان و بابا و ماماناشون تبریک می گم و ارزو می کنم سال جدید سالی توام با شادی و سلامتی برای همه باشد

آنیتای عزیز و قشنگم خدا را شکر می کنم که با وجود تو نازنین بهار امسال رنگ و بوی تازه ای گرفته هیچ وقت دوست نداشتم ماهی عید بگیرم چون فکر میکردم اذیت می شه ولی امسال برای خوشحالی شما ماهی عید گرفتیم و خیلی دوست داشتی

این دومین سال بود که باهم عید دیدنی می رفتیم ولی امسال نسبت به پارسال آگاه تر بودی ولی نمی دونم چرا هرجا می رفتی از بغل من تکون نمی خوردی ولی وقتی عيديت را می دادند دودستی می گرفتی

اینم عکس های عید شما:

آنیتا خونه مامان جون

مدل جدید خواب آنیتا در سال 93

آنیتا برای همه دوستانش بوس می فرسته

 

این بلوک ها را خیلی وقت پیش برات گرفته بودیم ولی تا حالا با هاشون تمرین نکرده بودیم اون روز بهت گفتم بلوک ها را بچین اومدم دیدم اینجوری چیدی

و این عیدی های شما

 

 

 

و 350هزارتومان عیدی نقدی شما...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارغوان
17 فروردین 93 11:54
الهی.عزیزم ایشالله سال خوبی داشته باشی.دختر ناناز.به مامانت هم گفتم برات اسپند دود کنه.ماشاالله خیلی دوست داشتنی شدی.ایشالله سالی پر از سلامتی و شادی برای تو و خانواده باشه.از دور میبوسمت.ایشالله زود ببینمتممنونم خاله جون شما هميشه لطف دارين منم براي شما و ارغوان جوني بهترين ها را ارزو دارم
مامان امیرعلی
18 فروردین 93 14:00
عزیزم عیدت مبارک انشاءالله سال خوب و خوشی داشته باشی من و امیرعلی کوچولو بهترینها رو برات آرزو میکنیم.ممنون خاله جونم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
20 فروردین 93 0:23
سلااااااااااااااااااااااام خوشگلم سال نو مبارک چقدر تو این عکسا ماه شدی نانازم(( ماشاالله))ممنونم خاله جون سال نو شما هم مبارک
بهار
27 فروردین 93 13:10
سلام هدیه سنیا به شما تقویم سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ویرایش عکس ها در تقویم بعهده سایت سنیا خواهد بود.
عاطــفـــﮧ مامان انیتا
18 اردیبهشت 93 17:42
چه دخملی چه لباسای خوشگلی...مبارکش باشه عیدی هاش ممنون خاله جون
مامان مریم
21 اردیبهشت 93 14:31
سلام و با تاخیر سال جدیدتون مبارک دوستم خوبید؟؟؟؟؟ماشالله چه جیگری شدی خاله جونمیای خصوصی ممنونم دوست خوبم