آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آنیتا..کوچولوی دوست داشتنی

عکسهای تولد آنیتا جون

1392/4/6 20:31
نویسنده :
6,368 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتا جان چون تولدت روز دوشنبه 27 خرداد بود تصمیم گرفتیم جشن تولدت را روز جمعه بگیریم تا هم من بتونم راحت حاضر شم هم مهمانها

برا همین روز دوشنبه یک جشن ساده با باباجون و مامان جون 5 نفری گرفتیم.

عکسهای روز دوشنبه:

 

 

 

 

عکسهای روز جمعه قبل از امدن مهمانها:

  

 

 

 

 

 

 یادبودهای تولد

وحالا:آنیتا گلی:

 

 

 آنیتا و ارغوان:

 

آنیتا دینا ارغوان:

از راست به چپ:حدیث پانیذ مهشید دنیز آنیتا ثنا

کیک تولد آنیتا:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ارغوان
7 تیر 92 10:01
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان ارغوان
8 تیر 92 12:41
سلام دوستان گلم ارغوان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد240به شماره 20008080200لطفا رای بدین از لطف شما سپاسگذارم
پگاه
8 تیر 92 23:04
سلام آنیتا جون بازحمتهای ما؟خیلی خوش گذشت.....با اون پیرهن آبی خیلی بامزه شده بودی عین یه عروسک دوستت دارم


مرسی پگاه جونم شما زحمت کشیده بودید به شما که نمیرسم منم دوست دارم
زهرا جعفری
11 تیر 92 18:56
به به چه دخمر گلی .آنیتا جونم تولدت مبارک .خیلی شبیه مامانت هستی .من متاسفانه نتونستم از نزدیک ببینمت .ولی عکساتو که نگاه میکنم انگار دارم مامانتو میبینم ..آخه من و مامانت تو 4 سال دانشگاه دوستای خیلی نزدیکی بودیم .ایشاله جشن 120 سالگیتو بگیری نی نی گولوی بانمک توپولو


ممنون خاله جونم به لطف شما .امیدوارم یه روز همدیگر را ببینیم
ستاره زمینی
15 تیر 92 13:49



ستاره زمینی
15 تیر 92 13:50
عروسکم مبارک باشه تولدت عریزم.


ممنون از لطفتون
ستاره زمینی
15 تیر 92 13:50
عاطفه مامان انیتا
18 تیر 92 16:02
سلام عزیزم تولد دختر گلت مبارک..ایشالا که هزارساله باشه وزیر سایه پدرومادر بزرگ بشه...اسم دختر منم انیتاست...یک سال ودوماهشه...خوشحال میشم به وبلاگش سربزنی ..من به لینکها اضافه ات کردم..ممنون میشم بیایی باهم اشنا بشیم...اینم ادرسwww.anitakhanom.blogfa.com




با سلام ممنونم خدا انیتا خانم شما را هم حفظ کنه لینکتون کردم]

مریم مامان امیرعلی
22 تیر 92 20:55
سلام به به چه دختر نازی آنیتا جونم تولدت مبارک الهی صدوبیست ساله بشی و ایشاله زیرسایه پدر ومادرت بزرگ شی من ازدوستای دوران دانشگاه مامان سحرم .مامان خیلی گلی داری .خوش به حالت.


سلام مرسی خاله جونم به لطف شما خوش به حال امیر علی که مامان به گلی شما داره
مریم(مامان آرینا)
1 مرداد 92 16:24
عزیزم تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک امیدوارم سالهای سال روز زمینی شدنتو کنار مامان وبابا به سلامتی جشن بگیری


ممنون از لطفتون
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
8 شهریور 92 4:52
من شما رو لينك كردم شما هم ما رو لينك ميكنيد؟؟


با کمال میل
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
8 شهریور 92 4:55
اي جانم دختر به اين نازي چرا اخم كرده؟
مریم(مامان آرینا)
16 شهریور 92 17:21
خوشگل خانوم روزت مبـــــــــــــــــــــــــــارک


ممنون خاله جونم که به فکرم بودین
مامان ثمینا
3 مهر 92 8:32

تولدت مبارک عزیزم


ممنونم