آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آنیتا..کوچولوی دوست داشتنی

عزیزم یک سالگیت مبارک

1392/3/26 19:28
نویسنده :
369 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه دخترم عزیزم داریم به تولد یک سالگیت نزدیک میشیم این یک سال با تمام سختی ها و شیرینیهاش زود گذشت پارسال این موقع همش میگفتم خدایا یعنی دختر من چه شکلیه شبیه کیه؟ خبر نداشتم دارم صاحب یک فرشته ناز مهربون میشم فرشته زیبا که اون را با هیچ قشنگی تو  این دنیا عوض نمیکنم.پارسال دقیقا همین لحظات بود که من خیلی استرس داشتم و عصبی بودم حالا که یادم میافته خندم میگیره.چند تا از دلنوشته هام از اون روزها را برات میذارم:

1.فقط دو شب بی تو میخوابم نمیدونم بعدها با خواندن این مطلب چه احساسی خواهم داشت ولی امیدوارم حس این موقع یادم نره.یک جور شادی همراه با ترس دارم.حس آدمهای عاشق را دارم که دارن به معشوقشون میرسن و نمیدونن چه جوری شادی کنن .حس پرنده ای را دارم تو قفس که دارن آزادش میکنن اما نمیدونه کجا باید بره؟

2.دچار نوعی منگی شدم نوعی گیجی شیرین.احساس میکنم دارم سرنوشتم را رفم میزنم و از چیزی خبر ندارم:کجای این سرنوشتم باید تو را جا بدم؟ولی نه صبر کن تو تمام سرنوشت منی تمام آنچه تا حالا داشتم .تو خود منی در شکلی دیگر و راهی دیگر.احساس میکنم یک بار دیگر همه چیز را تجربه خواهم کرد تجربه درک اولین باران اولین برف اولین ترس اولین شادی تجربه خوب عیدی گرفتن تجربه شادی جشن تولد تجربه اینکه کاش زود بزرگ بشم و مامان بشم.زود مامان بشم؟ پس چرا انقدر میترسم؟این ترس لعنتی تو تمام وجودم رخنه کردی.میخوام این روزها بگذره خیلی زود مثلا کاش 10 روز بعد باشه و تودر آغوش من فکر میکنم این 10روز به اندازه 10 سال بگذره.                                        عزیزترینم بهترینها را برایت آرزو میکنم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حسین جون
27 خرداد 92 7:38
هورااااااااااااااااا تولدت ستاره بارون
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 



ممنونم خیلی قشنگه
مامان ثمین
27 خرداد 92 11:13
تولدت مبارک خاله جونم.
دختر من هم چند روز دیگه یکساله میشه، خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی.


ممنون از لطف شماتولد دختر شما هم پیشا پیش مبارک
مامان ارغوان
27 خرداد 92 12:23
گل خاله تفلدت مبارکککککک


ممنون خاله جونم ارغوان جونم را ببوس
مامان بردیا
27 خرداد 92 14:34
####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
تولدت مبارک به بردیا سر بزنید[hr
ممنون چشم حتما
مامانی درسا
27 خرداد 92 14:53
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک همیشه سلامت باشی و خوش 120 ساله شی گلم


ممنون خاله جونم خدا گل دختر شما را هم حفظ کنه
مامان آیسلی
27 خرداد 92 16:30
تولدت مبارک عزیزم


ممنون از لطف شما
مامان نازنین زهرا
27 مرداد 92 18:02
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید