آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آنیتا..کوچولوی دوست داشتنی

پیش از تو

1392/6/7 23:11
نویسنده :
438 بازدید
اشتراک گذاری

پیش از تو من کدامین ترانه خوشبخت زندگی را زمزمه میکردم؟

پیش از تو من انگار چیزی میان خواستن و داشتن ،چیزی میان همهمه آدمها که دائم با منند ،چیزی میان این همه ساعت و ماه و سال که طی کردم کم داشتم و مدام از خود میپرسیدم من چه چیزی کم دارم؟آخر میدانی پیش از تو من تو را کم داشتم.

پیش از تو من با چه حسی روی شنهای خیس کنار دریا قدم میگذاشتم؟

پیش از تو یادم نمی آید کی از ته دل اینچنین خندیده باشم و گفته باشم:خدایا شکر من چقدر خوشبختم.

پیش از تو من مادر نام نداشتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارغوان
12 شهریور 92 0:49
عالی20.خدا مراقب این نی نی ها و مامان های نگران باشه


الهی آمین
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
16 شهریور 92 3:42
امروز روز دختره آنيتا جون
روزت مبارك

ميبوسمت خوشگلم


ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارك


ممنون خاله جونم روز دختر شما هم مبارک
مامان ارغوان
16 شهریور 92 10:02
روز دختربر تو ای دختر یکدانه مامان سحر مبارککککککککککککک


ممنونم خاله جونم روز ارغوان جونمم مبارک
مامان ارغوان
29 شهریور 92 20:27
سحر جون این وبلاگ رو آپ کن دیگه!دلم هوای آنیتا کرده‌بود


چشم حتما باور کن فرصت نمیکنم