آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آنیتا..کوچولوی دوست داشتنی

سلام من اومدم

1392/2/15 18:08
نویسنده :
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای خوبم ،مامان ها و باباها من اومدم .

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز            

سال نو همگی مبارک امیدوارم همیشه ایامتان به کام باشد.راستش به دلیل مشغله زیاد مامان و بابام (از قبیل خانه تکانی و کار اداره)نمیشد که وبم را به روز کنم

برا همین تصمیم گرفتم خودم دست به کار شم اینجا چند تا از عکسهامو براتون میذارم:

عکس اولین ولنتاینم

توماه هشت تونستم تنهایی بشینم:

اولش می ترسیدم:

 اینجا چند دقیقه قبل از تحویل سال نو است:

اینهم عکس بعد از تحویل سال  است:

عاشق نای نایم:

آنیتا و سفره هفت سین مامان:

اینم سفره هفت سین مامان:

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

عکسهای اولین سیزده بدر آنیتا:

عکسهای چند روز پیشم:

 

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

و حالا به چند خاطره مامانم توجه کنید:

١-آنیتا جون چارشنبه سوری بعد مراسم ترقه بازی باباجون داشت کانالهای تی وی را مرور میکردنیشخندیه دفعه گفتم ا بابا کانال را عوض نکن آنیتا میخواد برقصه و چه رقصیدنی لبخندانقدر خندیده بودم که داشت از چشمهام اشک میامد.

2-دوازده فروردین خونه مامان جون اینها داشتم شامت را میدادم که دیدم :بله قاشق جرینگ جرینگ صدا میده صدای دندونت بود عزیزم.خیلی خوشحال شدم.

3-این روزها عاشق نی نای شدی هرجا یه اهنگ میشنوی فوری نانای میکنی روز سیزده بدر یه ماشین از جلومون رد شد تا صدای ضبطشو شنیدی رقصیدی.

 

 

نفسم تویی تو میدونی         هوارو نمی خوام

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ارغوان
18 فروردین 92 12:03
عززززززززززززززیییییییییییییییززززززززم
قوبونت بشم خاله .عسل شدی ها
مرسی خاله جون لطف دارین
آریا
5 اردیبهشت 92 7:43
عزیزم خیلی شیرین ودوست داشتنی


ممنون شما لطف دارین
مامان ارغوان
27 اردیبهشت 92 23:41
کجایی؟
مامان ارغوان
31 اردیبهشت 92 12:30
خاله جونم .ایشالاه رفتی تو 12 ماهگی ها.به سلامتیییییی
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
8 شهریور 92 4:49
سلام پيش آنيتاي منم ميايد خوشحال ميشيم؟؟


بله حتما