آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آنیتا..کوچولوی دوست داشتنی

اولین یادداشت من برایت

1391/11/10 15:19
نویسنده :
373 بازدید
اشتراک گذاری

                                  میلاد با سعادت پیامبر اسلام مبارک

سلام عزیز دلم.

دیروز تولد مامان بود. ولی شب همش گریه میکردی و نشد یک عکس با حال ازت بگیریم.آخه وقتی خوابت میاد خیلی جدی میشی و تعارف را میذاری کنار.حتی اگر مهمون خونمون باشه.

یادش بخیر پارسال دقیقا همین روز من اولین دلنوشته ام را برایت نوشتم .و بعدش شروع کردم به نوشتن از تو.اگه اینجوری ادامه میدادم حتما شاعر میشدم باور کنمژهاولش نمیدونستم که قراره برات وبلاگ باز کنیم برا همین میخواستم یادداشتهایم را وقتی بزرگ شدی بدم به خودت تا بدونی چقدر دوستت دارم و چه عاشقانه منتظرت بودم.ولی حتما در اولین فرصت بقیه نوشته هایم را میذارم تو وبت.

niniweblog.comاینم اولین یادداشت مامان برای دختر گلم:niniweblog.com

دختر نازم

پریروز صدای قلبتو شنیدم.نمیدونی چقدر خوشحال شدم.چقدر قشنگ بود صدای قلبت.داشتم از خوشحالی پر در می می آوردم.بابایی ام بیرون از شنیدن صدای قلبت ذوق کرده بود.قلب

بعدش رفتم سونوگرافی وقتی اقای دکتر دستهای کوچکت را نشانم داد،زدم زیر خنده،

الهی فدای بند بند انگشتت بشم که داری می آیی منو از بی خواهری خلاصم کنی تا باهم دوست های خوبی باشیم باهم بریم پارک،خرید،پیاده روی، مسافرت و خیلی چیزهای قشنگ دیگه.چقدر پاک و بی آزاری .از همین الان به فکر منی خیلی اذیتم نمی کنی ولی ببخش منو که گاهی نگرانت می شم و تورو هم می ذارم تو نگرانی .

برای در آغوش کشیدنت لحظه شماری می کنم .صدای قلب تو بهترین کادوی تولد عمرم بود.قلب

                       niniweblog.comبه امید دیدار:مامان سحرniniweblog.com

آنی در جشت تولد مامانش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوگل
10 بهمن 91 15:21
دختر خوب اینو می گند دیگه ....
مامان ارغوان
11 بهمن 91 10:42
خدا این نی نی ها رو سالم و سلامت نگه داره


الهی آمین
پگاه
5 فروردین 92 1:39
قربون اون موهای قشنگت


ممنون عزیز دلم شما لطف دارین